ΕΛΛΑΔΑ
EN

Έναν κόσμο που θα απολαμβάνεις όλα τα προνόμια της Ticket Restaurant®, στηρίζοντας παράλληλα την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό.
Όλα αυτά σε μία νέα, 100% ψηφιακή, άυλη κάρτα, την οποία θα έχεις πάντα μαζί σου, μέσα στο ψηφιακό σου πορτοφόλι

Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα

Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι καθήκον όλων μας, και εμείς στην Edenred εργαζόμαστε για να σας προσφέρουμε σύγχρονες υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον

100% digital εμπειρία

Χωρίς χαρτί, χωρίς πλαστικό, εξαλείφουμε τη διαχείριση και τα κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας, προσφέροντας μία λύση με άμεση έκδοση και 100% digital εμπειρία

Χιλιάδες επιλογές εξαργύρωσης

Δυνατότητα εξαργύρωσης σε όλη την Ελλάδα στα χιλιάδες, online ή φυσικά, καταστήματα εστίασης του δικτύου Ticket Restaurant®

24/7/365 διαχείριση

Χρήση βιομετρικών στοιχείων για συναλλαγές με τη μέγιστη ασφάλεια, και 24/7 διαχείριση κάρτας μέσω της εφαρμογής MyEdenred® και του www.myedenred.gr

Με τη συνεργασία της Mastercard®

Οδηγός χρήσης & ενεργοποίησης
1

Κατέβασε την εφαρμογή MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου. Σε περίπτωση που έχεις ήδη λογαριασμό, απλά κάνε login.

2

Πρόσθεσε την Ticket Restaurant® ZERO κάρτα στο MyEdenred® app. Θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας και τον μοναδικό κωδικό που θα λάβεις στο email που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

3

Πρόσθεσε την Ticket Restaurant® ZERO κάρτα στα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay ή Google Pay και πραγματοποίησε τις συναλλαγές σου ανέπαφα μέσα από το κινητό σου.

Παρακολούθησε τη διαδικασία βήμα-βήμα

Συχνές ερωτήσεις...

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της κάρτας Ticket Restaurant® και της κάρτας Ticket Restaurant® ZERO;

Με την Ticket Restaurant® ZERO απολαμβάνεις τα ίδια προνόμια με την Ticket Restaurant® κάρτα σου, αλλά χωρίς κάρτα. Η Ticket Restaurant® ZERO είναι μια άυλη (virtual) κάρτα που εκδίδεται σε πραγματικό χρόνο, εξαλείφοντας τη χρήση πλαστικού και χαρτιού, απλοποιώντας ταυτόχρονα τη διαδικασία ενεργοποίησης και φόρτισης.

Τι χρειάζομαι για να χρησιμοποιήσω την Ticket Restaurant® ZERO;

Η συσκευή σου πρέπει να υποστηρίζει mobile πληρωμές (να διαθέτει τεχνολογία NFC). Για να το ελέγξεις, έλεγξε τις ρυθμίσεις της συσκευής σου και εφόσον υποστηρίζεται, κάνε λήψη της πιο πρόσφατης έκδοσης της εφαρμογής MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου ή κάντε login αν έχεις ήδη λογαριασμό.

Εάν είμαι ήδη χρήστης κάρτας Ticket Restaurant®, μπορώ να αλλάξω σε Ticket Restaurant® ZERO;

Φυσικά, επικοινώνησε με τον εργοδότη σου για να δρομολογήσει την έκδοση της άυλης κάρτας σου.

Μπορώ να έχω τη φυσική κάρτα Ticket Restaurant® αλλά και την άυλη Ticket Restaurant® ZERO;

Όχι, μπορείς να έχεις μόνο έναν από τους δύο τύπους καρτών.

Μπορώ να ζητήσω μια φυσική κάρτα εάν η εταιρεία μου έχει επιλέξει την άυλη επιλογή;

Φυσικά, στην περίπτωση που η κινητή συσκευή σου δεν υποστηρίζει mobile πληρωμές, υπάρχει δυνατότητα έκδοσης του αντίστοιχου πλαστικού. Επικοινώνησε με τον εργοδότη σου για να δρομολογηθεί η διαδικασία έκδοσης.

Πώς μπορώ να ξέρω αν το κινητό μου είναι συμβατό;

Το κινητό σου θα είναι συμβατό εάν διαθέτει τεχνολογία NFC. Μπορείς να το ελέγξεις στην ενότητα διαμόρφωσης του κινητού σου. Υποστηρίζονται όλα τα μοντέλα Apple από το iPhone 6 και πάνω, καθώς και οι περισσότερες συσκευές Android και Huawei.

Τι συμβαίνει εάν το κινητό μου δεν είναι συμβατό;

Σε περίπτωση που δεν έχεις συμβατή συσκευή κινητού τηλεφώνου, παρακαλούμε όπως ενημερώσεις τον εργοδότη σου ώστε να δρομολογηθεί η διαδικασία έκδοσης µίας φυσικής Ticket Restaurant® κάρτας.

Τι σημαίνει NFC;

Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει πληρωμές μέσω κινητού μεταξύ δύο συσκευών σε απόσταση μικρότερη των 10 εκατοστών. Αντιπροσωπεύει την επικοινωνία κοντινού πεδίου (Near Field Communication).

Τι συμβαίνει εάν δεν λάβω το e-mail για να ξεκινήσω τη διαδικασία ενεργοποίησης;

Θα λάβεις το email με τα στοιχεία της κάρτας στο email που έχει δηλώσει ο εργοδότης σου κατά την έκδοση της κάρτας. Σε περίπτωση που δεν το έχεις λάβει, σου συνιστούμε να επικοινωνήσεις με την εταιρεία σου για να ελέγξεις ότι έχουμε τα σωστά στοιχεία σου.

Γιατί πρέπει να κατεβάσω την εφαρμογή MyEdenred® και να δημιουργήσω έναν λογαριασμό χρήστη;

Η εφαρμογή MyEdenred® είναι απαραίτητη ώστε να ενεργοποιήσεις την κάρτα σου και να την προσθέσεις στο ψηφιακό πορτοφόλι της συσκευής σου ώστε να μπορείς να αρχίσεις να τη χρησιμοποιείς. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι μόνο εσύ έχεις πρόσβαση στην κάρτα σου.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα Ticket Restaurant® ZERO από την εφαρμογή MyEdenred®;

H Ticket Restaurant® ZERO, ενεργοποιείται αυτόματα με την προσθήκη της στο MyEdenred® app. Για να την προσθέσεις, 1) Κατέβασε την εφαρμογή MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου (σε περίπτωση που έχεις ήδη λογαριασμό, απλά κάνε login), 2) Πρόσθεσε την Ticket Restaurant® ZERO κάρτα σου στο MyEderned® app – θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας (σειριακός αριθμός & PAN) και το µοναδικό κωδικό (OTP) που θα λάβεις στο email που µας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας και 3) Πρόσθεσε την Ticket Restaurant® ZERO κάρτα σου στο ψηφιακό πορτοφόλι Apple Pay ή Google PayTM και είσαι έτοιμος/η να πραγματοποιήσεις τις συναλλαγές σου ανέπαφα, μέσα από το κινητό σου. Δες το σχετικό βίντεο εδώ.

Τι είναι ο κωδικός επαλήθευσης;

Είναι ένας κωδικός ασφαλείας απαραίτητος για την επιτυχή προσθήκη της Ticket Restaurant® ZERO κάρτας στο MyEdenred® app. Αυτόν τον κωδικό, θα τον λάβεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

Σε ποια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί ο κωδικός επαλήθευσης για να ολοκληρωθεί η προσθήκη της Ticket Restaurant® ZERO στο MyEdenred app;

Αυτόν τον κωδικό, θα τον λάβεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

Πώς μπορώ να ζητήσω μια νέα άυλη κάρτα;

Εάν έχασες το κινητό σου ή σου το έκλεψαν, μπορείς να μπλοκάρεις προσωρινά την άυλη κάρτα σου μέσα από την εφαρμογή MyEdenred ® ή από το www.myedenred.gr, απλά επιλέγοντας τη σχετική εντολή στην ενότητα ‘Ρυθμίσεις Κάρτας’. Στη συνέχεια επικοινώνησε με την εταιρία σου ώστε να ζητήσεις την έκδοση μίας νέας κάρτας.

Τι συμβαίνει με την παλιά μου κάρτα όταν ενεργοποιώ τη νέα άυλη κάρτα;

Ακυρώνεται. Όταν ενεργοποιείς τη νέα άυλη κάρτα, η παλιά δεν λειτουργεί πλέον. Αλλά μην ανησυχείς: το συσσωρευμένο υπόλοιπό σου μεταφέρεται από τον ένα λογαριασμό στον άλλο σχεδόν αμέσως.

Τι πρέπει να κάνω ώστε να προσθέσω την κάρτα Ticket Restaurant® ZERO σε ένα ψηφιακό πορτοφόλι;

Για να μπορείς να πραγματοποιείς αγορές με την Ticket Restaurant® ZERO, Θα πρέπει να την προσθέσεις σε τουλάχιστον ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay ή Google PayTM. Μόλις ολοκληρωθεί η προσθήκη της κάρτα σου στο MyEdenred®, με ένα κλικ στο κουμπί ‘Προσθήκη στο’ Apple Pay / Google PayTM είσαι έτοιμος/η. Μάθε περισσότερα για τις mobile πληρωμές εδώ.

Μπορώ να προσθέσω την κάρτα Ticket Restaurant® ZERO σε περισσότερα από ένα πορτοφόλια;

Φυσικά και μπορείς να προσθέσεις την κάρτα σου σε έως και 4 διαφορετικές συσκευές και να επωφεληθείς από τις πληρωμές μέσω κινητού από τον λογαριασμό σου Google Pay, καθώς και από το Apple Pay. Μάθε περισσότερα για τις mobile πληρωμές εδώ.

Σε ποια εστιατόρια μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα Ticket Restaurant® ZERO;

H κάρτα Ticket Restaurant® ZERO γίνεται δεκτή σε όλα τα συνεργαζόμενα, φυσικά ή online καταστήματα εστίασης και τις αλυσίδες τροφίμων του δικτύου Ticket Restaurant®, που διαθέτουν τερματικό (POS) στην Ελλάδα. Δες το συνεργαζόμενο δίκτυο στο www.myedenred.gr ή στην εφαρμογή MyEdenred®.

Μπορεί το εστιατόριο να αρνηθεί να δεχτεί πληρωμές μέσω κινητού;

Μην ανησυχείς, όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του δικτύου Ticket Restaurant® δέχονται συναλλαγές με τις κάρτες της Edenred, ανεξάρτητα από το μέσο πληρωμής (πλαστική – άυλη κάρτα).

Μπορώ να πραγματοποιήσω online συναλλαγές με την Ticket Restaurant ZERΟ;

Φυσικά και μπορείς να πραγματοποιήσεις online συναλλαγές με την TR ZERO. Θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας σου καθώς και τον 3ψήφιο αριθμό CVC τον οποίο μπορείς να ανακτήσεις μέσω της εφαρμογής MyEdenred®. Επίλεξε ‘Πληροφορίες κάρτας’ στην ενότητα ‘Ρυθμίσεις κάρτας΄ και δες τον 3ψήφιο αριθμό στην πίσω όψη της κάρτας.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση κλοπής/απώλειας του κινητό μου;

Μπορείς να μπλοκάρεις προσωρινά την κάρτα σου μέσω της εφαρμογής MyEdenred®, απλά επιλέγοντας τη σχετική εντολή στην ενότητα ‘Ρυθμίσεις Κάρτας’. Αντίστοιχα, μπορείς να την μπλοκάρεις και στην ενότητα MyCards στο www.myedenred.gr. Σε περίπτωση που επιθυμείς την έκδοση νέας άυλης κάρτας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις σχετικά με την εταιρία σου.

Είναι ασφαλής η χρήση της Ticket Restaurant® ZERO κάρτας;

Πλήρως ασφαλής. Με την άυλη κάρτα βεβαιώνεσαι ότι μόνο εσύ μπορείς να την χρησιμοποιήσεις καθώς η πρόσβαση στο κινητό γίνεται μόνο με τους κωδικούς πρόσβασής σου ή τα δικά σου βιομετρικά στοιχεία. Εάν το κινητό σου χαθεί ή κλαπεί, μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου από οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή μέσω του www.myederned.gr και να μπλοκάρεις την κάρτα σου στις ρυθμίσεις κάρτας.

Τι θα συμβεί αν χάσω τα διαπιστευτήριά μου: όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης;

Μπορείς πάντα να ανακτήσεις τον κωδικό πρόσβασής σου από την εφαρμογή MyEdenred® κάνοντας κλικ στην επιλογή ‘Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης’. Θα λάβεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με νέο κωδικό πρόσβασης που μπορείς να αλλάξεις όταν συνδέεσαι στην εφαρμογή.